Ceelan Bewindvoering blijft met u in contact over de stand van zaken. Een heldere en open communicatie is voor Ceelan Bewindvoering heel belangrijk. Dus mocht u een vraag hebben of u bent ergens bezorgd over, spreek hier dan over met uw bewindvoerder. Zowel tijdens als ook na het gehele traject (indien gewenst) begeleid Ceelan Bewindvoering u met uw financiën.
Als u een klacht heeft over de dienstverlening van uw bewindvoerder en u komt er samen met uw bewindvoerder niet uit, dan kunt u een klacht indienen. Een klacht kun u uitsluitend schriftelijk aan Ceelan Bewindvoering indienen. Uw klacht zal door Ceelan Bewindvoering volgens de Klachtenregeling Ceelan Bewindvoering CB09 worden behandeld. De klachtenregeling Ceelan Bewindvoering CB09 wordt aan u uitgereikt op voorhand bij het intakegesprek. Ook kunt u de klachtenregeling opvragen bij Ceelan Bewindvoering en zal deze op verzoek naar u worden opgestuurd.